Verhuistijd - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Kevin Graaf - WaarBenJij.nu Verhuistijd - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Kevin Graaf - WaarBenJij.nu

Verhuistijd

Door: kevinvandergraaf

Blijf op de hoogte en volg Kevin

23 Januari 2012 | Australië, Brisbane

Hoi Allemaal,

Jaja, het was verhuis tijd. En nee, niet naar een ander appartement verhuizen. Namelijk onze research groep die naar een andere verdieping verhuist. Maar dat komt straks.

Ondertussen zitten we alweer in de 3de week van Januari. Na mijn trip/vakantie in Sydney heb ik niet erg veel gedaan. De eerste 2 weekenden was voornamelijk werken in het lab. Zal niet gekker moeten worden :). Afgelopen week heb ik dan eindelijk mijn cijfer binnengekregen van het eerste deel van mijn afstudeerjaar. Een 9 voor de praktijk en een 8.5 voor het verslag met uiteindelijk een 8.8 als eindcijfer. Nu maar hopen dat dit ook voor mijn thesis zal zijn.

Vrijdag 20 januari was het dan zover. Onze research groep zou verhuizen van de 4de verdieping naar de 5de verdieping. Dit werd gedaan door structurele redenen. Het is wel balen aangezien ik net wist waar ik alles kon vinden enzo. Maargoed, die ochtend dus maar eerst begonnen met het leegruimen van mijn tafel. Onze groep bestaat maar uit 5-man dus heel veel hebben we gelukkig ook niet. De grote klus was voornamelijk om de koelkasten en kasten te verplaatsen. Uiteindelijk was, na zo’n 3 uur werken, alles op de 5de verdieping en kon ik daarna gelijk weer verder met mijn experiment. Qua onderzoek gaat het tot nu toe nog goed. Heb gelukkig nog voldoende tijd, dus dat gaat wel goed komen.

Vandaag is dus de eerste echte dag dat ik op de 5de verdieping werk. Het is nog steeds vreemd, maar het zal wel wennen in de loop der tijd.

Verder heb ik niet echt wat te
vertellen. Als het komend weekend droog blijf ben ik van plan om een bezoekje te brengen aan de botanische tuinen. Ook moet ik nog eens op zoek gaan voor een plek om surflessen te nemen :p.

Anyway, dit was het dan weer voor vandaag. Ik zal ervoor zorgen dat het volgende verslag er sneller aan zal komen.

Groetjes,
Kevin.

  • 23 Januari 2012 - 14:16

    Mam En Pap:

    Dat leeg ruimen van je tafel,kan nooit zo erg of veel geweest zijn dan hier thuis. Maar een ding scheelt als je zelf met verhuizen helpt weet je ook waar alles weer staat.Hele mooie cijfers heb je behaald.Nou veel werkplezier nog deze week doei.

  • 23 Januari 2012 - 15:05

    Leon En Thea:

    Hoi, wat een mooie cijfers heb je gehaald zeg. Dat had Leon ook altijd zei hj haha. Ik lees dat je surf lessen gaat volgen, leuk hoor. Er zijn daar hoge golven heb ik gelezen, dan kun je het gelijk goed leren.

    Je hebt ook hard moeten werken met dat verhuizen.....

    Hier gaat alles zijn gangetje hoor. De auto is weer gemaakt, alleen Leon en ik zitten nog een beetje in de kreukels. we gaan samen naar de fysio, om weer wat soepeler te worden (ja de oudjes zijn een beetje stram).

    We hebben de vakantie besproken voor de zomer. Naar camping El Delfin Verde in Spanje, daar hebben we wat gehuurd. lekker aan het strand.

    Groetjes Leon en Thea


  • 23 Januari 2012 - 19:10

    :

    Hei!!!!! Zo te horen gaat alles ook goed daar! Heb je het nog steeds naar je zin daar???? Vuurwerk in Sydney lijkt me echt gaaf om een keer mee te maken!!! Ik heb mijn stage verslag ook af en van de week mijn presentatie. Ik ga volgende week naar Zweden voor een skitrip. Kijk er echt ontzettend naar uit. Veel succes met de surflessen dan neem ik ondertussen een paar snowboardlessen :P :P :P Bye!!!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Brisbane

stage Australië

Recente Reisverslagen:

07 Juli 2012

De afgelopen maand

28 Mei 2012

Cairns

09 Mei 2012

Avondje bioscoop

23 April 2012

Karaoke avond

12 April 2012

Story Bridge Adventure Climb
Kevin

Actief sinds 21 Aug. 2011
Verslag gelezen: 115
Totaal aantal bezoekers 18633

Voorgaande reizen:

08 November 2013 - 31 Oktober 2016

Werken in Cardiff, Wales, UK

30 Augustus 2011 - 15 Juli 2012

stage Australië

Landen bezocht: