De afgelopen maand - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Kevin Graaf - WaarBenJij.nu De afgelopen maand - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Kevin Graaf - WaarBenJij.nu

De afgelopen maand

Door: kevinvandergraaf

Blijf op de hoogte en volg Kevin

07 Juli 2012 | Australië, Brisbane

Hoi Allemaal,

Het is alweer 5, bijna 6 weken geleden dat ik een verslag had geupload…. dus bij deze het nieuwe reisverslag.

Na Cairns is er niet meer zoveel bijzonders gebeurt qua werk. Het was vooral veel werken en druk aan mijn verslag (thesis) werken. Mijn officiële werkdag was, volgens mijn visa, op 30 juni. Het laatste experiment dat ik graag wou doen gebeurde ook op die dag, dus het was perfect getimed. De week daarna was ik nog gewoon op mijn stageplek. Die maandag (2 juli) had ik mijn eindpresentatie. Duurde nog best wel lang (zo’n 30 min), maar het was allemaal goed gegaan. Die woensdag gingen we met het team samen lunchen met pizza’s, dus dat was wel gezellig. Ook heb ik nog een leuke UQ trui gekregen. Lekker voor de komende winter in NL. Vrijdag (gisteren) was dan echt de laatste dag op mijn stageplek. Verslag was in de middag geheel af, uitgeprint, gebonden en ingeleverd. Die dag was ook de laatste keer dat we een bezoekje brachten aan de IMBbar. Mark (honours student) ging de volgende dag alweer naar huis toe en ons doel was om nog even 6 bier in 2 uurtjes te drinken om ons record van vorige week te vebreken. En ja, dat was nog gelukt :). Daarna gingen we nog onverwachts naar de stad, met een paar andere, om wat te eten. Dus lekker nog een pizza gegeten, wat tevens de laatste pizza was voor mij in Australië :p.

De afgelopen 4-5 weken zijn we ook nog naar een aantal films gegaan, onder andere Avengers, Prometheus, The dictator en Men in black III. En nog een aantal etentjes, dus het was een leuke laatste maand.

Nog 8 dagen en dan zit ik alweer in het vliegtuig richting huis. Zal een leuke dag worden aangezien ik de avond daarvoor in een hostel moet slapen waar ik om 10 uur ’s ochtends alweer moet uitchecken en mijn vlucht pas om 20.45 is.

Wat het weer hier nu betreft. De dagen overdag zijn nog steeds lekker met zo’n 20 graden en de volle zon. De avonden zijn nu zo rond de 5 a 10 graden, dus dat is wel ietsjes kouder dan de zomeravonden.

Ik zal volgende week zaterdag/zondag dan nog 1 kort verslag typen voordat ik weer terug ga. Voor nu wordt het de komende week lekker rustig aan doen en nog een beetje van het lekkere weer genieten voordat ik weer in NL zit.

Cheers!

  • 07 Juli 2012 - 16:40

    Mam En Pap:

    Ja alweer bijna je laatste reis verslag wat zijn die maanden toch hard gegaan maar wel weer lekker dat je weer naar huis komt.Nou ik spreek je nog wel voordat je het vliegtuig instapt,geniet en rust nog lekker uit voordat je weer naar huis komt want dan kan je gelijk weer aan de slag (werken).En geniet nog even van de zon want terwijl ik dit schrijf regent het weer eens.Gr.mam en pap.

  • 07 Juli 2012 - 22:39

    Dory:

    Hallo Kevin,

    Gefeliciteerd met je eindresultaat. Geniet nog even van de laatste dagen. Verder een goede reis en tot ziens, ik ben benieuwd naar al je verhalen. Groetjes van Dory

  • 08 Juli 2012 - 17:56

    Liana:

    Hoi kevin,
    Ook van ons een hele goede terugreis gewenst.Je hebt heel wat beleeft en gedaan qua werk,iets om nooit meer te vergeten.Hier gaat alles zijn gangetje en net wat je moeder al zei,het weer is hier pet(best veel regen).In het zwembad mist Daniël je het meest(hà,hà),maar je bent op tijd terug voor zijn verjaardag,kan je hier gewoon weer lekker door feesten.Nou we zien je eerdaags,groetjes.
    Jelis en Liana

  • 09 Juli 2012 - 18:54

    Ron En Marcet:

    nou joh het aftellen is begonnen.weer een fase in je leven afgesloten.heb er weer papieren bij zo te zien,mooi zo.nou die verschrikkelijke lange terrug reis nog. geniet deze paar dagen nog van australie,en kom maar lekker weer terug.een goede reis en tot ziens

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Brisbane

stage Australië

Recente Reisverslagen:

07 Juli 2012

De afgelopen maand

28 Mei 2012

Cairns

09 Mei 2012

Avondje bioscoop

23 April 2012

Karaoke avond

12 April 2012

Story Bridge Adventure Climb
Kevin

Actief sinds 21 Aug. 2011
Verslag gelezen: 877
Totaal aantal bezoekers 18632

Voorgaande reizen:

08 November 2013 - 31 Oktober 2016

Werken in Cardiff, Wales, UK

30 Augustus 2011 - 15 Juli 2012

stage Australië

Landen bezocht: