Karaoke avond - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Kevin Graaf - WaarBenJij.nu Karaoke avond - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Kevin Graaf - WaarBenJij.nu

Karaoke avond

Door: kevinvandergraaf

Blijf op de hoogte en volg Kevin

23 April 2012 | Australië, Brisbane

Afgelopen week niet zo veel bijzonders in het lab gedaan. Een bepaald experiment wilt nog niet echt lukken, maar ik hoop dat er de komende weken verandering in komt!

Afgelopen vrijdag begonnen we met een biertje drinken op de 4de verdieping (ikzelf zit nu op de 5de verdieping) aangezien een PhD studente een wetenschappelijk artikel heeft kunnen publiceren. Dit werd verder gevierd bij de IMBbar dat er iedere vrijdag is. Het bier is er wat goedkoper en het is een mooie afsluiter van een 'werkweek'. Iemand van de groep (een nederlander) kwam op het idee om naar een karaoke bar te gaan. Dus na de IMBbar gingen we met de groep (met in totaal 4 nederlanders!) naar een karaoke bar. Wel natuurlijk eerst nog wat even gegeten. Uiteindelijk zaten we dus in een kamer met 2 microfoons waar je lekker uit je dak kon gaan. De kamer was voor 2 uur geboekt, maar dat was al heel snel voorbij. Toch was het wel erg gezellig. Aangezien we weer met de bus terug moesten konden we er niet al te lang blijven. Vervolgens nog een half uur terug lopen, dus ik was weer blij dat ik thuis was.

Deze week is het lekker een rustige week. De helft van ons team is naar een conferentie en die komen pas over 1.5 week terug.

Bij het vorige verslag had ik gezegd dat ik weer wat nieuws zou gaan doen, maar het was uiteindelijk toch wel lastig te raden. Dus bij deze: Van 17 t/m 22 mei ga ik een weekje naar Cairns toe dat in het verre noorden van Australië gelegen is. In het volgende verslag zal ik meedelen wat de planning is voor die week.

Nou, dat was het dan weer voor vandaag. Het volgende verslag zien jullie wel tegemoet!

• 23 April 2012 - 12:44

Mike:

Leuk hoor zo'n karaoke avond! Hebben jullie het ook gefilmd ? Want dan wil ik dat wel eens zien ha-ha!!

• 23 April 2012 - 14:41

Mam En Pap:

Zo wat zal jij gezongen hebben(grapje).Lekker even een rustig weekje de meesten zijn ook weg.Leuk wat je in mei gaat doen wel weer spannend ook weer vliegen en daar niet te gekke dingen doen je weet wel wat ik bedoel.Maar maak vooral veel foto's.Veel plezier dikke kus van ons.

• 24 April 2012 - 07:31

Thea En Leon:

Leuk de karaoke avond. Ik kan mij alleen herinneren dat jij niet z'n zanger bent (autorit, we weten alleen niet meer wanneer dat was, misschien wel Spanje) haha. Maar nu zie je hoe leuk het was.

We horen wel hoe het weekje weg is.

Hier alles z'n gangetje. Door de aanrijding 11 januari kunnen Leon en ik nog steeds niet werken. Leon heeft een rughernia en kan niet in de bouw werken en ik nog steeds nekklachten. Gezellig hoor met z'n allen thuis haha.

Veel succes weer de komende tijd,

Groetjes van ons

• 24 April 2012 - 08:53

Ron En Marcet:

nou nou kevin jij uit je dak gaan? maar goed als iedereen dat doet ga je vanzelf mee he. leuk straks weer een paar dagen een andere kant van australie ontdekken.verry nice . wij zijn allebij weer aan het werk,dat thuis zitten is ook niet alles.en dat betekent dat het weer goed gaat. alleen het weer wil hier nog niet zo.stuur maar wat zonneschijn hier naar toe.kunnen we wel gebruiken .in de cort van de lindestraat zal het wel rustig zijn ,denk je ook niet? nou dit was het weer van onze kant,wij maken ons op voor koniginnedag ,nou vrijedag. dus een lekker lang weekeind .groeten uit gouda en tot ziens hoor.

• 25 April 2012 - 10:39

Kevin Van Der Graaf:

@Thea en Leon, er is een groot verschil met het zingen in de auto en de karaoke avond...... alcohol.
    Dat herstellen gaat niet er snel of doen we maar een beetje alsof?

@ron en marcet, Zodra ik weer terug ben zal het weer lekker weer zijn ;). En het zal de komende 7 weken inderdaad erg rustig zijn. Kunnen ze alvast uitrusten voor het komende jaar :)

Schiet nu al aardig op met je verblijf. Zal wel wennen zijn straks in NL.
    Zelfs niet veel te melden. In juni gaan jamie en ik 2 weken naar oostenrijk een fietstocht maken van Passau naar Wenen. Kijk er erg naar uit.