Avondje bioscoop - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Kevin Graaf - WaarBenJij.nu Avondje bioscoop - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Kevin Graaf - WaarBenJij.nu

Avondje bioscoop

Door: kevinvandergraaf

Blijf op de hoogte en volg Kevin

09 Mei 2012 | Australië, Brisbane

Mijn laatste verslag was alweer 2 weken geleden, dus bij deze weer een nieuwe.

De afgelopen 2 weken is er in het lab niet heel veel bijzonders gebeurd. Veel werken voor een klein beetje resultaat :). Nog steeds sluiten we iedere werkweek af met een biertje bij de IMBbar.
Afgelopen zaterdag ben ik met 3 andere naar de bioscoop geweest. Dit is ook pas de eerste keer dat ik hier in Australie naar de bioscoop ben geweest. We hadden gekozen voor de film: The Avengers. Leuke actie film met hier en daar wat komische stukjes. Vervolgens gingen we wat eten. Aangezien de bioscoop in South bank is gingen we lopend naar de stad toe. Het bleek dus ook dat 5 mei de verjaardag van Buddha is. Dit werd dus ook uitgebreid gevierd die dag. Normaal ziet South bank er al behoorlijk mooi uit zonder enige versiering. Nu hadden ze dus honderden lampionnen opgehangen. En in de donker ziet dat er dus heel mooi en gezellig uit. Ook was er een soort van toneelstuk, maar het was net afgelopen toen we er aan kwamen. Helaas had ik mijn fototoestel niet meegenomen en heb ik er dus ook geen foto’s van. Toen we in de stad waren zijn we maar naar Hungry jack’s (Burgerking) gegaan om wat te eten.

En bij deze ook het programma voor Cairns:
17 mei aantkomst; dagje Cairns ontdekken
18 mei: snorkelen
19 mei: regenwoud tour
20 mei: krokodillen tour
21 mei: vrije dag
22 mei: terug naar Brisbane

Het volgende verslag komt waarschijnlijk wanneer ik weer terug ben van de vakantie :)

• 09 Mei 2012 - 08:44

Liana:

Hoi Kevin,
    Ongelooflijk wat doe je toch allemaal leuke dingen en wat maak je een hoop mee.Als ik iedere keer je verslag lees heb ik spijt dat ik niet doorgeleerd hebt ,dan had ik ook wel zulke stage adressen opgezocht,hà,hà.Je broer in Portugal,wat zullen je ouders het rustig hebben en vooral je buurvrouw(met het oog op de muziek).Fijne vakantie,veel plezier en lieve groetjes van,Jelis en Liana

• 09 Mei 2012 - 20:13

Mam En Pap:

Wat leuk dat je ook een keer naar de bios bent gegaan.Wel toevallig dat je net op zijn verjaardag daar was zonde dat je geen fototoestel bij je had.Nou veel plezier met je volgende reis,kijk je uit voor de krokodillen.Net even voor het eerst met je broer zitten skypen ziet er erg leuk uit hij heeft ons even rondgeleid met maxime d"r laptop.Hij heeft het ook erg naar zijn zin.Nou dikke kus en groetjes van ons.

• 13 Mei 2012 - 11:34

Ron En Marcet:

goed een soort van tropiche tour? zon zee en een lekker temperatuur.bij ons ver weg hoor.nu vandaag moederdag is het redelijk weer. dennis is een lang weekeind in frankrijk.een soort karper tour.(vissen) rick heeft een honkbal wedstrijd. en wij hebben vandaag een moederdagtour.s,morgens gouda en s,middags waddinxveen.nou geniet van een week gezelligheid,en hoor wel weer van je. dagggggg