Korte update - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Kevin Graaf - WaarBenJij.nu Korte update - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Kevin Graaf - WaarBenJij.nu

Korte update

Door: kevinvandergraaf

Blijf op de hoogte en volg Kevin

03 December 2011 | Australië, Brisbane

Hey y’all,

Bij deze dan maar even een korte update van mijn verblijf hier in Aussie.

Sinds het weekendje Gold Coast is er niks bijzonders meer gebeurt in de weekenden. Voornamelijk lekker rustig aangedaan en wat voorbereidingen voor mijn stage.

Stage of werk…. Door de volle werkdagen lijkt het meer op werk dan stage. Laatste 2 weken is het wel rustig op mijn stage. Moet wachten op nieuwe gegevens, maar dat gaat allemaal niet zo snel. Heb nog wel steeds wat te doen op het lab, alleen is het wat minder. Maar daardoor heb ik wel mijn verslag en werkplan kunnen maken die nu ook op tijd af zijn.

Komende vrijdag is de kerstmis party. We gaan met 2 andere research groepen naar Stradbroke “Straddie” island. Het is de bedoeling dat we met een paar auto’s daar naartoe gaan. In totaal zullen we met 23 man gaan. Gedurende de dag zullen we verschillende spelletjes doen (cricket, rugby, volleybal, etc), cadeautjes uitpakken en BBQ’en. Iedereen moet ik een cadeautje van onder de 10 dollar kopen waarmee we een soort spel mee gaan spelen (weet de naam even niet meer). Dan gaat de eerste een cadeau uitpakken, waarna degene daarna de keuze heeft om of een nieuw cadeau te pakken of het te stelen van de eerste, etc. Schijnt wel grappig te zijn. Ook moet iedereen iets meenemen voor de BBQ zodat er genoeg te eten is.

Op 28 december ga ik dus voor 7 dagen naar Sydney toe. Ik hoop dat ik alles mee kan nemen in mijn rugzak. Toen ik naar de Gold Coast ging zat die al aardig vol en dat was toen voor 4 dagen :). Het schiet al aardig op, maar ik heb er wel zin in !
Voor de rest moet ik maar eens gaan opzoeken wat ik nog eens kan gaan doen in het weekend. Maar eerst maar op naar het Kerstmis partai!!

Anyway, dat was weer de korte update. Komende zaterdag zal ik wel een nieuw verslag plaatsen van de Kerstmis
partiej!

Cheers,
Kevin.

  • 03 December 2011 - 15:49

    Pap En Mam:

    Misschien het nu wat warmer wordt een keer lekker zwemmen.Over warm gesproken het lijkt wel herfst nu wind en regen en zo"n 10 graden,dus nog geen winter.Ook helemaal nog geen kerst gevoel,dat zou voor jou ook wel anders zijn met dat warme weer.Maar als je in Sydney zit zal dat wel anders zijn.Zet je nog een kerstboompje neer op je kamer?Nou ja eerst je kerstmis Party we zijn benieuwd zal best erg leuk worden.Ik zou zeggen veel plezier weer met je werk en de groetjes vanuit Goussie.

  • 03 December 2011 - 18:45

    Liana:

    Zo te lezen hoef je je niet te vervelen,er valt genoeg te doen.Goed dat het allemaal zo lekker gaat.Hier vliegen de weken voorbij maar volgens mij gaat het bij jouw ook aardig snel.Zo te lezen slaan jullie sinterklaas(wat natuurlijk iets van ons landje is) gewoon over en gaan jullie direkt naar de kerst toe.Kijk dan ben je natuurlijk helemaal snel aan je vakantie toe,het einde van het jaar.Wij gaan morgenmiddag sinterklaas vieren met Bibi,ik moet eerst nogwel werken,maar dat maakt niet uit(heb vandaag nog met Luke gewerkt).Maandag begin ik dan met mijn huisje om te turnen in een kerstsfeertje.Nou nogveel plezier met je kerstparty,geniet ervan en en heel veel succes met je stage/studie.
    Groetejes van Jelis en Liana

  • 03 December 2011 - 20:09

    Sinterklaas:

    Leuk hoor ! Jammer dat je nu zo ver weg ben.... ja, dan komt sinterklaas met dubbel zoveel cadeautjes naar mij toe.

    Jammer dat je je kaart al heb ontvangen, we hadden gepland hem te laten bezorgen op 5 December, helaas!

    Veel plezier met je Kerst Party en tot over 224 Dagen !

    Groeten, Sinterklaas.

  • 04 December 2011 - 08:29

    Dory:

    Hello Kevin, how are you doing lately ?
    Are you not getting bored allready ?
    I recon you must be getting an accent now. Soon it will be x-mas. You will find out that x-mas is a very inportant for australian people (more than in Holland) . Did you buy crackers yet ? Everybody does in australia. I hope you can find a x-mas tree but i have never seen one at people's houses. Well I have to go know, i am going to Leidschendam for work. We are open today. It is getting quit busy in the shops now. Have a good time there, bye dory

  • 04 December 2011 - 10:48

    Thea En Leon:

    Hoi Kevin,

    Wat gaat het snel hé, alweer december en bijna in kerstsfeer allemaa. Wel een boom neerzetten hoor, en natuurlijk je hele kamer is kerstsfeer maken haha. Wij gaan dat volgende week ook doen, denk ik.

    Hier alles zijn gangetje, zoals je las van je moeder somber donker weer, met motregen, gezellig hoor. Wij gaan zo Feyenoord-PSV kijken. De mannen zitten er al klaar voor, hopelijk dat Feyenoord wint, anders zakken de humeuren van de mannen onder nul haha. Veel plezier van de week en we zien de foto's van je kerstkamer wel.......

    Oh ja veel lol op kerstspel/feest/bbq/etc..

    Groetjes Leon en Thea

  • 04 December 2011 - 12:21

    Charissa:

    Klink leuk die xmas party. Gister nog rugby gekeken. Australia heeft gewonnen van Wales. Is het niet raar dat je nu nog steeds in warm weer zit?
    Gr

  • 04 December 2011 - 16:56

    Ron En Marcet:

    hello wat voor nieuws hebben we voor jou,nou niets. gisteren naar oma geweest voor haar verjaardag. gaat zo aan het eten beginnen en lekker wat eten dan is de zondag weer voorbij .veel plezier van de week en tot het volgende reisverslag daaaaaaag

  • 07 December 2011 - 23:17

    Kevin Van Der Graaf:

    @liana, In plaats van Sinterklaas beginnen ze tegen die tijd met het versieren voor kerst.

    @Dory, I'm not sure if I got an accent already :). I have seen those crackers but not bought them yet. And I haven't spot a X-mas tree so far! But I don't really care about it ;).

    @Thea en Leon, hahah, ik denk dat ik het versieren maar een keer oversla :).

    @Charissa, De laatste dagen zijn de temperaturen weer gezakt hier. Het regenseizoen is begonnen en dat merk je ook helaas wel. Maargoed, het moet weer beter weer gaan worden :).

    @ron en marcet, Was het nog gezellig op de verjaardag? :).

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Brisbane

stage Australië

Recente Reisverslagen:

07 Juli 2012

De afgelopen maand

28 Mei 2012

Cairns

09 Mei 2012

Avondje bioscoop

23 April 2012

Karaoke avond

12 April 2012

Story Bridge Adventure Climb
Kevin

Actief sinds 21 Aug. 2011
Verslag gelezen: 110
Totaal aantal bezoekers 18642

Voorgaande reizen:

08 November 2013 - 31 Oktober 2016

Werken in Cardiff, Wales, UK

30 Augustus 2011 - 15 Juli 2012

stage Australië

Landen bezocht: