En daar gaan we weer.... :) - Reisverslag uit Gouda, Nederland van Kevin Graaf - WaarBenJij.nu En daar gaan we weer.... :) - Reisverslag uit Gouda, Nederland van Kevin Graaf - WaarBenJij.nu

En daar gaan we weer.... :)

Door: Kevin van der Graaf

Blijf op de hoogte en volg Kevin

07 November 2013 | Nederland, Gouda

Gegroet allemaal,

Na alweer 15 maanden thuis te zitten sinds Australie is het weer tijd voor een nieuw avontuur. Deze keer wat dichterbij, maar wel wat langer.

Voor de komende 3 jaar ga ik na Cardiff toe om daar als research assistant aan het werk te gaan. Heb er veel zin in en hopelijk kan ik er veel van leren.

Vanavond gaan we met het busje richting Frankrijk om daar met de Eurotunnel in de UK aan te komen. Vrijdagochtend kan ik de sleutels van het appartement ophalen en het weekend kunnen we dat dan inrichten en kunnen we ook nog wat van de stad bekijken. Zondagavond gaan m'n ouders weer weg en kan ik maandagochtend beginnen met werk.

Zo nu en dan zal ik wel eens een verslag plaatsen zodat jullie ook op de hoogte kunnen zijn.

Cheerios!

  • 07 November 2013 - 14:11

    Leon:

    Veel plezier daar en we bellen wel als we een biertje komen drinken.

  • 07 November 2013 - 14:28

    Pap En Mam:

    eerst daar aan zien te komen met dat links rijden maar gaat allemaal goedkomen.Het lijkt wel een verhuizing van een heel gezin ha,ha busje zit denk ik tot de nok vol.

  • 07 November 2013 - 16:00

    Patrick:

    Heeeel veel plezier neefje!!!


  • 08 November 2013 - 00:46

    Irma :

    Hoi Kevin, nou ik heb je nog geknipt voor je weg ging en ik hoop dat jullie goed aan komen . Heel veel plezier en leerstof en tot je volende verslag liefs, irma.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kevin

Actief sinds 21 Aug. 2011
Verslag gelezen: 151
Totaal aantal bezoekers 18637

Voorgaande reizen:

08 November 2013 - 31 Oktober 2016

Werken in Cardiff, Wales, UK

30 Augustus 2011 - 15 Juli 2012

stage Australië

Landen bezocht: