Komende activiteiten - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Kevin Graaf - WaarBenJij.nu Komende activiteiten - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Kevin Graaf - WaarBenJij.nu

Komende activiteiten

Door: kevinvandergraaf

Blijf op de hoogte en volg Kevin

14 Maart 2012 | Australië, Brisbane

Hallo allemaal,

Bij deze dan maar weer een korte update aangezien het laatste verslag al een aantal weken geleden was. De afgelopen weken weer druk bezig geweest in het lab. Het is nu ook een gewoonte geworden om iedere zondag naar het lab toe te gaan waardoor alleen zaterdag mijn vrije dag is!

Mijn verjaardag was niet zo heel bijzonders. Wel op het werk lekker een taart gegeten. De dag zelf was ook behoorlijk regenachtig wat wel balen was. Het leek NL wel. Van vrijdag ochtend tot zaterdag ochtend alleen maar regen zonder enige pauze. Nog bedankt voor iedereen die een kaart heeft gestuurd! En natuurlijk ook bedankt voor de cadeautjes op mijn bankrekening :p.

Op 12 april heb ik een boeking gemaakt om een brug te beklimmen in Brisbane. Met de 2.5 uur durende tocht zal je ongeveer tot de helft van de brug komen om vervolgens weer terug te gaan. De hoogte is ongeveer 80 meter ten opzichte van het water. Ik heb ook gekozen voor deze dag doordat je dan je fototoestel mee mag nemen wat normaal niet mag. Dus dan kan ik in ieder geval nog wat mooie foto’s maken!

Op 24 maart ga ik dan ook eindelijk surfen! Samen met een vriend van het research groep ga ik dan de poging wagen om op een surfbord te gaan staan.Ben benieuwd of het gaat lukken.

Komende zaterdag ga ik (als het weer het toelaat) een wandelingtje maken om de brug eens op te zoeken.

Dit was het dan weer! Het volgende verslag zal niet zo lang op zich wachten.

Cheers,
Kevin.


  • 14 Maart 2012 - 07:27

    Liana:

    Hoi Kevin,
    Wat leuk weer een uitje in het vooruitzicht,misschien kan je ook wel bungy-jumpen van de brug(hà,hà) zou ik zeker doen dan!!Wat het weer betreft gaan wij hier ietsie pietsie op vooruit,want het wordt hier einde van de week steeds wat warmer en ik heb zelfs al een boterhammetje in de zon gegeten.Op het werk mist Daniël je het ergst,iedere keer als ik met hem werk vraagt hij hoelang het nog duurt eer je thuis komt.Verders gaat alles hier zo zijn gangetje(op een paar kleine griepjes na!!!!) gaat alles goed. Heel veel succes weer en de groetjes van,
    Jelis en Liana

  • 14 Maart 2012 - 09:46

    Kevin Van Der Graaf:

    @Liana, hahahaha, ik zal eens opzoeken of dat ergens hier in de buurt te doen is! Oh en als je Daniel weer eens ziet, zeg dan maar dat het raar/beangstigend/deprimerend/misselijkmakend/ergerlijk/ziekelijk en noem maar op is ;)

  • 14 Maart 2012 - 11:36

    Dory:

    Hallo Kevin,

    Wat leuk dat je de Brisbane Bridge ga beklimmen. En wat goed dat je moeder dat geraden had heh ??
    Krijg je dan ook een overall aan, ik geloof rood van kleur ?
    Ik ben benieuwd wat je ervan ga vinden. En je gaat surfen lees ik, nou leuk hoor. Ga je daarvoor naar surfers paradise of the gold coast ? Heb je trouwens al zo'n "duck" bus gezien die ook over het water gaat ? Is wel een grappig gezicht. Ik ben wel jaloers hoor. Geniet er lekker van en tot de volgende keer.
    groetjes van Dory

  • 14 Maart 2012 - 12:34

    Kevin Van Der Graaf:

    @Dory, Nog bedankt daarvoor..... Uhm, het surfen is ten noorden van seaworld top punt van main beach volgens mij. Heb zo'n duckbus 1 keer gezien toen ik het weekendje in de gold coast was. Ziet er wel grappig uit!

  • 14 Maart 2012 - 14:11

    Leon En Thea:

    Hoi Kevin, leuk om alls weer te lezen wat je allemaal gaat doen. Je maakt ons wel jaloers hoor, wij zitten maar in dat koude kikkerlandje te wachten op de zon. Ze beloven iedere dag dat de zon komt, maar helaas is dat niet het geval.

    Voor de rest gaat het in huize
    Olthuijsen allemaal zijn gangetje.

    Veel plezier met alles weer en kijk uit voor die enge vissen met surfen, voordat je het weet hangt er één aan je teen.

    Groetjes van ons


  • 14 Maart 2012 - 15:06

    Mam En Pap:

    Een ding luister niet naar Liana want bungy-jumpen doen we niet.Verder alles leuk maar dat niet,vooral dat surfen,als je al op die plank kan blijven staan.Goed he dat ik het van die brug heb geraden ik weet nog wel eens wat.Jammer dat je wel van die lange weken maakt.Maar des te sneller gaat de tijd des te eerder ben je weer thuis(grapje).Nou veel plezier met wat je allemaal gaat doen.Kus mam en pap.

  • 22 Maart 2012 - 10:58

    Bibi:

    Hoi hoi!

    Het begint in Nederland echt super meer mooi weer te worden ondertussen. :P

    Leuk om je verslag te lezen. En wajeuw, jij werkt veel/hard. Maar goed, THAT'S KEVIN!

    Nog veel succes met alles wat je aan het doen bent. En heel veel succes met het beklimmen van die brug. Looking forward to the pictures!

    Take care!
    Bye!

  • 25 Maart 2012 - 10:11

    Ron En Marcet:

    eerst eens je reisverslag gelezen.vergeet het iedere keer. maar houden elkaar op de hoogte via fb. brug beklimmen cool. niet aan z,on elastiek hangen hoor levensgevaarlijk,hij zou knappen. surfen op en wilde zee, nou succes. maar is wel leuk als je het kunt. (dat word zeewater happen). maak er maar weer iets leuks van kevin,en tot de volgende keer.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Brisbane

stage Australië

Recente Reisverslagen:

07 Juli 2012

De afgelopen maand

28 Mei 2012

Cairns

09 Mei 2012

Avondje bioscoop

23 April 2012

Karaoke avond

12 April 2012

Story Bridge Adventure Climb
Kevin

Actief sinds 21 Aug. 2011
Verslag gelezen: 236
Totaal aantal bezoekers 18617

Voorgaande reizen:

08 November 2013 - 31 Oktober 2016

Werken in Cardiff, Wales, UK

30 Augustus 2011 - 15 Juli 2012

stage Australië

Landen bezocht: